Najważniejsze argumenty Przedłużonej Ochrony Serwisowej EasyProtect®
możliwość nabycia dodatkowej ochrony serwisowej przez klientów indywidualnych, firmy oraz instytucje,
klient końcowy zawsze otrzymuje fakturę z 23% podatkiem VAT, dzięki czemu w przypadku firm realny koszt nabycia EP® jest niższy – bardzo mocny argument sprzedażowy,
naprawy realizowane są do kwoty wartości sprzętu, a w przypadku nieopłacalności następuje wymiana urządzenia, gwarancja działa w trybie door to door, a przy sprzętach wielkogabarytowych - onsite (u klienta),
naprawy realizowane są w serwisach autoryzowanych, brak udziału własnego klienta w kosztach napraw,
EasyProtect® to nie ubezpieczenia, które posiadają szereg wyłączeń przy dochodzeniu przez klienta końcowego swoich uprawnień,
aby nabyć EasyProtect® nie trzeba płacić aż 30% wartości sprzętu, tak jak w przypadku ubezpieczeń - nasz produkt jest zdecydowanie tańszy,
zdecydowanie bardziej korzystne jest nabycie Przedłużonej Ochrony Serwisowej EP® niż naprawa sprzętu na koszt i ryzyko klienta, wartość zakupu EP® na kolejne 3 lata jest często niższa niż jednorazowa naprawa w serwisie,
minimum formalności przy wystawieniu Certyfikatu,
Najważniejsze zapisy Ogólnych Warunków Ochrony Serwisowej EasyProtect®
EasyProtect® zapewnia ochronę sprzętu w wypadku jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną, trwającą aż do 36 miesięcy od daty ustania gwarancji producenta.
Możliwość nabycia ochrony EasyProtect® w ciągu 90 dni od daty zakupu sprzętu.
Przedłużona ochrona serwisowa jest realizowana na warunkach tożsamych z gwarancją jakości producenta sprzętu – obejmuje wszelkiego rodzaju awarie, które nie powstały z winy użytkownika sprzętu tj. rozbicia, zalania, uszkodzenia mechaniczne.
Przedłużoną ochroną serwisową może zostać objęty sprzęt zakupiony zarówno przez osoby prywatne, firmy, jak i instytucje.
Przedłużona ochrona serwisowa ma charakter zbywalny – jest przypisana na stałe do sprzętu.
Suma gwarancyjna jest równa kwocie brutto zakupionego sprzętu.
Brak udziału własnego Klienta w kosztach napraw.
Minimum formalności ze strony Klienta przy zakupie przedłużonej ochrony serwisowej oraz zgłoszeniu awarii.
Jednorazowa opłata Klienta za cały okres ochrony sprzętu – zawiera 23% podatku VAT.
W przypadku braku możliwości naprawy bądź jej nieopłacalności następuje wymiana sprzętu.
Przedłużona ochrona serwisowa dotyczy sprzętu IT/Electro, który posiada nie mniej niż 12 i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego.
Realizacja napraw w trybie door-to-door – wysyłka kurierem lub onsite - u Klienta.
EasyProtect®to przedłużona ochrona serwisowa dedykowana dla większości sprzętu elektronicznego, komputerowego, sprzętu ogólnego użytku domowego. Ochrona jest udzielana w zakresie tożsamym z gwarancją producenta sprzętu.